.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حكم وزير كشور ؛
فرماندار جدیدشهرستان املش منصوب شد
شمال نيوز: این در حالیست که پس از استقرار فرمانداري در شهرستان ، وي ششمین فرماندار است که در شهرستان املش منصوب گردیده است واز جمله افراد بومی هست که آشنایی کامل با پتانسیل ها ومشکلات ...

شمال نيوز: طی حکمی از سوی مصطفی محمدنجاروزیر کشور،دکتر مهدی جعفری بعنوان فرماندارجدیدشهرستان املش منصوب گردید وقراراست روز شنبه طی مراسمی رسما  عهده دارسکان فرمانداری شهرستان املش شود.

این در حالیست که پس از استقرار فرمانداري در شهرستان ، وي ششمین فرماندار است  که در شهرستان املش منصوب گردیده است واز جمله افراد بومی هست که آشنایی کامل با پتانسیل ها ومشکلات شهرستان دارد.

از جمله سوابق مهدی جعفری می توان به معاونت سیاسی واجتماعی فرمانداری انزلی بمدت ۴ سال ،ریاست دانشگاه پیام نور انزلی بمدت ۲سال،تدریس در دانشگاههای آزاداسلامی وپیام نور بمدت ۶ سال،تدریس درکلاسهای ضمن خدمت فرهنگیان در رشت،تدریس درمدارس شهرستانهای تهران،رودبار،رشت  واملش اشاره کرد.

مهدی جعفری دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته علوم اجتماعی  است ودررشته دکترای علوم اجتماعی نیز فارغ التحصیل گردیده است که هم اکنون مدرک دکترای وی در وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری درحال ارزشیابی است.

پيش از اين محمد اكبري اين سمت را برعهده داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : فرماندار , املش
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 مهر 1391
انشا الله ايشان بتوانند اين شهر محروم را از اين حالت در بياورند البته وظيفه هم ما املشي هاي مقيم مركز استان وكشور است كه به ايشان كمك كنيم البته ايشان بايد طي جلسهاي با رده بندي لازم از توان اين افراد استفاده نمايند اقاي جعفري ادم باهوشي است براي ايشان ارزوي موفقيت دارم ..........از رشت اداره ......
نا شناس 1 مهر 1391
براي ايشان در پست جديد آرزو موفقيت داريم واميدواريم مشكلات املش حل شود....
محمود --- ن 1 مهر 1391
سال1360 بعنوان تیم دانشگاه گیلان در زمین فوتبال آنجا بازی کردم هنوز تپه وماهور اطراف زمین فوتبال یادم هست شهر قشنگی بود محمود --- ن از آمل
مطهری - املش 2 مهر 1391
علی رغم گذشت یک دهه از عمر فرمانداری شهرستان املش و تعویض چندین فرماندار متاسفانه افکار عمومی شهروندان املشی رضایتمندی قابل قبولی از عملکرد این نهاد نداشته که امیدواریم آقای جعفری با تدبیر و درایت لازم در پیشبرد اهداف نظام در جهت خدمت رسانی به مردم موفق باشند .
مطهری - املش 2 مهر 1391
علی رغم گذشت یک دهه از عمر فرمانداری شهرستان املش و تعویض چندین فرماندار متاسفانه افکار عمومی شهروندان املشی رضایتمندی قابل قبولی از عملکرد این نهاد نداشته که امیدواریم آقای جعفری با تدبیر و درایت لازم در پیشبرد اهداف نظام در جهت خدمت رسانی به مردم موفق باشند .
مهدوي 2 مهر 1391
از حسن انتخاب ايشان بسيار خرسند و خوشحالم كه فردي بومي در شهرستان با فرهنگ املش استفاده شد ، لازم به ذكر است ايشان جوان خوشفكر ،باهوش، و دانشگاهي هستند و تجربه مديريتي خوبي هم دارند . بنده به عنوان يك همكار در استانداري برايشان ارزوي توفيق روزافزون دارم ، اينجانب هميشه مدافع حق و حقوق شهرستان به سهم خود در امر برنامه ريزي و بودجه بوده ام در صورت لزوم با همفكري و هم انديشي هم توفيقات توسعه اي روزافزون براي شهرستان ما در پناه ايزد منان برقرار گردد.
علي حقيقت خواه از رشت 2 مهر 1391
يادمان باشد كه جوانهايي مانند دكتر مهدي جعفري حاصل شجاعت و دورانديشي يك استاندار شجاع چون سعادتي بود كه اعتماد به جوانان را در عمل و نه در شعار به تحقق داد.
در واقع با امضاي سعادتي جعفري‌ها به وزارت كشور معرفي شدند. ان شاءالله مبارك باشد.
قطعا اين دوره تاريخي براي تزريق اعتماد به نفس به جوانان مومن گيلان ديگر تكرار نخواهد شد.
خدا پشت و پناه سعادتي باشد. ما در گيلان قدرش را ندانستيم
علي حقيقت خواه از رشت
سپهر 2 مهر 1391
آقای محمود---ن از آمل منظور شما زمین ورزشی شهید پاهکیده املش است که درروستای خرشتم املش قراردارد . بله یادش بخیر که کوچک بودیم و نوجوان چقدر برای دیدن مسابقات عمدتا دوستانه فوتبال با پای پیاده از املش به اونجا میرفتیم یادآوری شما برایم که املشی هستم و از اونجا خاطرات زیادی دارم جالب بود حس نوستالژیک به من دست داد و اشک شوق و حسرت.چه تیم هایی اونجا می آمدند حتی استقلال با بهنترین بازیکنانش یک بار برای بازی دوستانه با تیم منتخب املش آمده بودزنده یاد ناصر حجازی هم بود. تیمهای بنیادشهید تهران؛امیرکبیر تهران؛تهران الف و خیلی تیمهای دیگر هم آمدند.همان مین ساده پایین روستا و کنار رودخانه و محاصره در جلگه سرسبز.که بدون هیچ امکاناتی بود نه مکان استقرارتماشاچیان؛حتی دریغ چند صندلی ؛نه رختکنی که بازیکنان کنار دیوار محصور زمین لباس شان رو عوض میکردند. وهنوز پس از گذشت سالها همان زمین ساده است و دریغ از تکان خوردن اندکی امکانات.اما با تمام اون سادگی و فقر مطلق امکانات همان بازیها چه صفایی داشت ساده و صمیمی و عشق و بود و مردانگی نه مادیگریها و پولپرستی ها و قدرت طلبیها و تظاهر امروز ورزش فوتبال.
مطهری - املش 2 مهر 1391
اهالی 2000 خانواری مردم محله کیازنیک شهرستان املش امیدوارند که فرماندار جدید با همکاری دیگر نهادهای ذیربط بتواند در خصوص تعیین محل دفن زباله های شهرستان به مکانی دیگر اقدام جدی انجام دهد هرچند متولی اصلی سروسامان دادن به معضل دفن بهداشتی زباله شهر شهرداری است .
اکبر کریمی 29 آذر 1391
بدنیست فرماندار محترم بدانندکه اگراین صندلی وفاداشت به ایشان نمیرسید.آنچه میماند خدمت صادقانه است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.